۱۳۹۰ مرداد ۳۱, دوشنبه

افشای ماهیت گروگانگیر جمهوری اسلامی و غایت پشت پرده محکومیت دو تبعه آمریکایی، کمپین سفارت سبز

مردد بودیم که سخن این هفته کمپین سفارت سبز را، به پیروزی قریب الوقوع مردم لیبی، اختصاص دهیم. یا متنی را که در نظر داشتیم، جهت دعوت از هموطنان، برای برگزاری یک روز تظاهرات، در مقابل سفارتخانه های رژیم بشار اسد، بمنظور همدردی و اعلام همبستگی ملت ایران، با مردم سوریه، در مبارزه شان علیه دو رژیم بعثی و ولی فقیه حاکم بر سوریه و ایران منتشر کنیم.

اما بیانیه اخیر وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا، اعضای کمپین را وادار نمود، سخن روز این هفته را باین موضوع اختصاص دهد. خانم کلینتون روز یکشنبه بیست و یکم اوت نا امیدی و یاس خود را ازین اقدام اعلام نموده و افزود: من و باراک اوباما، بهمراه مردم آمریکا، حمایت کامل و متحد خود را، از شین بائر، جاشوا، و سارا و خانواده های آنها درین ایام سخت و دشوار اعلام می کنیم. خبر محکومیت این دو شهروند آمریکایی در حالی اعلام شد ،که اخیرا ،وکیل آنها ابراز امیدواری کرده بود، موکّلانش بزودی آزاد خواهند شد.

یا بعلت حساسیّت رژیم جمهوری اسلامی، به بیانیه های این کمپین، بیانیه مربوط به تقبیح و انزجار مردم ایران، از صدور حکم هشت سال حبس، برای دو تبعه آمریکایی، از سوی بیدادگاه رژیم جمهوری اسلامی، را بعهده تعویق بیاندازیم. تا شاید پشت پرده، معاملات اندکی که ملت ایران زیاد متضرر نشوند، صورت پذبرفته و این انسانهای بیگناه، همچون هم بند سابق شان، سارا شورد، که سال گذشته، با پا در میانی عمّان و با وثیقه پانصد ملیون تومانی آزاد شد،ایندو نیز آزاد گردند.

این محکومیت نشان داد، بهایی که رژیم ولی فقیه، بازای آزادی گروگانهای آمریکایی مطالبه نموده، قابل پذیرش آمریکایی ها نبوده است. گرچه دادستان تهران با اعلام اینکه آنها می توانند طبق قانون به رای دادگاه اعتراض نمایند، هنوز درهای معامله با آمریکا را باز گذاشته، اما کمپین سفارت سبز اطمینان دارد ،بعلت دکترین گروگانگیری،باج خواهی، امتیاز گیری رژیم جمهوری اسلامی از زندانی کردن انسانها، رای دادگاه عالی بستگی به یک معامله بسیار مهم و گرانبها، با آمریکایی ها، خواهد داشت. گرچه محافل و مجامع حقوق بشر مردم ایران، اعم از کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی و کمپین آزادی دو کوهنورد آمریکایی و نیز کمپین های مربوط به وکلای دادگستری و نیز نویسندگان و خبرنگاران و طرفداران جنبش سبز ملت ایران ،منجمله کمپین سفارت سبز، بارها خواهان آزادی این دو گروگان آمریکایی ربوده شده، توسط رژیم ،در نزدیکی مرزهای غربی ایران گردیده اند،اما کمتر شاهد آن بوده ایم که مقامات آمریکایی بیانیه ای مبتنی بر آزادی بهترین فرزندان ایران، از زندانهای قرون وسطایی رژیم جهل و خون و جنون جمهوری اسلامی ایران صادر نمایند.بنا به اقرار مقامات رسمی رژیم ،هم اکنون، بیش از 250 هزار انسان بیگناه، به بهانه های واهی اسیر و در بند این رژیم ضدبشری هستند و اکثریت قریب به اتفاق این زندانیان فقط در جستجوی آزادی ،دموکراسی و اظهار نظر آزاد در مسائل کشور خود، به اتهامات دروغین و جعلی زندانی شده اند.

علاوه بر اینهمه اسیر و دربند در زندانهای رژیم چند میلیون اعضای خانواده های این زندانیان نیز ،از ترس آسیب رسیدن به عزیزانشان در زندان از شکنجه،انفرادی، تجاوز گرفته تا اعدام ،باید حرف شنوی از عناصر دولتی و مقامات اطلاعاتی داشته لام تا کام کوچکترین انتقادی از رژیم نکنند و به همه خواسته های قانونی خود که حق طبیعی و انتظار عادی و معمول هر شهروند از دولتمردان است ،سرپوش گذاشته دم فرو بندند. با وجود این، خانواده های یادشده، علیرغم گروگان گرفته شدن عزیزانشان توسط رژیم، هر موقع فرصتی دست داده، لازم دیده اند، علاوه بر آزادی عزیزان خود، خواستار آزادی آمریکایی های دربند و گروگان رژیم باشند. با توجه بمراتب فوق ،کمپین سفارت سبز ،ضمن محکوم نمودن احکام ضد بشری صادره در خصوص شین بائر،جاشوا و سارا شورد ،از مقامات آمریکایی توقع و انتظار دارد، برای اینکه، ظلم و کشتار انسانها در ایران، افغانستان، عراق، سوریه ...توسط پدرخوانده تروریسم بین الملل ،یعنی رژیم جمهوری اسلامی و حمام خونی که توسط این رژیم در منطقه و جهان راه انداخته شده ،متوقف شود.هیچ شرط و قراری را، برای آزادی زندانیان آمریکایی از سوی رژیم ولی فقیه نپذیرفته ،رژیم ضد بشری ولی فقیه را، در حصول به خواسته های نامشروع و غیر انسانی خود مایوس و ناکام نمایند. این قبیل اقدامات و اجابت خواسته ها، رژیم جنایتکار فوق را در اعمال اقدامات پلید و ضد بشری خود ،بیش از بیش مصمم تر و وحشی تر نموده ،زمینه را برای گروگانگیری های بیشتر و فجایع بزرگتر انسانی فراهم مینماید.آزادی جاشوا و شین بائر و سایر انسانهای آزاده در ایران، تنها یک راه دارد و آنهم دفاع از جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران و سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی می باشد. اعلام یک فرصت بیست روزه، توسط مقامات قضایی رژیم، برای درخواست تجدید نظر به رای صادره، توسط دو گروگان آمریکایی، زمینه را برای معامله نهایی، در سفر رییس جمهور کودتا به نیویورک، برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی، در تاریخ بیستم سپتامبر فراهم نموده است.هر گونه معامله ای توسط آمریکایی ها، با این رژیم در حافظه تاریخی مردم ایران تا ابد و پایان تاریخ ثبت خواهد شد. ملّت ایران انتظار دارد به آرمانهای آزادیخواهی و دموکراسی طلبی آنان خیانت نشود

کمپین سفرت سبز
دفتر مرکزی-اسلو
نروژ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر