۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۵, پنجشنبه

اعلام شرکت چند تشکل دانشجویی دیگرمبنی بر اعتصابات سراسری در روز 25 اردیبهشت

به نام خدا
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان دانشگاه گیلان میرساند:پیرو اعلام حضور دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور در اعتصابات سراسری روز بیست و پنج اردیبهشت ماه، دانشجویان دانشگاه سبز گیلان نیز به این موج عظیم دانشجویی پبوسته و ضمن حمایت از تمامی زندانیان سیاسی و علی الخصوص دانشجویان دربند این دانشگاه، بار دیگر با آرمانهای جنبشهای دانشجویی تجدید میثاق کرده و اعلام میدارد تا رهایی ایران عزیز از چنگال دژخیمان به مبارزات خویش ادامه خواهد داد.
لذا از کلیه دانشجویان و اساتید آزاد اندیش این دانشگاه درخواست میشود روز یکشنبه بیست و پنج اردیبهشت ماه از حضور در تمامی کلاسهای درس ممانعت به عمل آورده و در اقدامی نمادین مسیر سرسبز بازارچه به سمت دانشکده کشاورزی را با حضور گسترده به پیاده روی بپردازند.
در پایان ضمن گرامیداشت روز فردوسی بزرگ در این روز، از تمامی قومیتها به خصوص دوستان کرد و ترکمن و آذری زبان تقاضا میشود در این اجتماع عظیم دانشجویی حضوری پررنگ بهم رسانند تا بار دیگر اتحاد ملی دانشجویی تیری باشد بر پیکره حاکمیت استبداد و امیدی باشد بر دلهای تشنه عدالت و آزادی در سراسر وطن.
پانزده اردیبهشت ماه
جمعی از فعالین دانشجویی دانشگاه گیلان

به نام خالق آزادی

امروز که کاخ ظالمان کشورمان به لرزه افتاده است، با تکیه بر همان میثاق سبز مردمی به صحنه می آییم. ما در کنار جامعه دانشگاهی کشور ایستاده ایم تا در روز یکشنه 25 اردیبهشت ، با فریاد خویش ریشه های سست و غیر مشروع استبداد را زیر پای خویش لگدمال کرده و سخن از انسان های سبزی بگوییم که امیدوارانه خود را برای روزهای سخت مبارزه آماده کرده اند . اکنون ما دانشجویان سبز دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم در این روز در اعتراض به اقدامات امنیتی و محدودیت های جدید دولت کودتا برای دانشجویان و همچنین وضعیت رفاهی دانشگاه دست به تجمع مسالمت آمیز خواهیم زد.
وعده دیدار ما روز یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 از ساعت 13 محوطه بیرونی دانشگاه . منتظر حضور همه دانشجویان با غیرت و سبزاندیش دانشگاه هستیم و امیدواریم این روز نیز برگ زرین دیگری در مبارزات جنبش دانشجویی ایران باشد

دانشجویان سبز رباط کریم

Read more