۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

جغد شوم جنگ بر سر ایران پر گشوده است

بیش از یک هفته از حمله مشکوک به نفتکش ژاپنی در خلیج فارس می‌‌گذرد. در طول این‌هفته اظهارات جنگ طلبانه کارگزاران رژیم ولی‌ فقیه گوش فلک را کر کرده است. از سخنان ماجرا جویانه نمایندگان مجلس فرمایشی تا اظهارات فرماندهان ارشد سپاه و همینطور سخنان اخیر سفیر رژیم در نیو یورک مبنی بر اینکه تل آویو را به آتش خواهند کشید همگی‌ نشان می‌‌دهد که کشتی نظام چنان به گّل نشسته است که چشم امید به یک حمله خارجی‌ دارند.

شخص خامنه‌ای که اکنون در حلقه سپاهیان بی‌ خرد قرار گرفته و تصور می‌‌کند به راه انداختن جنگی خانمانسوز همانند جنگ ۸ ساله با عراق می‌‌تواند رژیم استبدادی ولی فقیه را نجات دهد، دچار چنان توهمی گشته که شوربختانه هزینه آن را ملت محنت کشیده ایران خواهند پرداخت. خامنه ایی در تصور ذهنی‌ خود از سه نکته اساسی‌ غافل است، نخست آنکه شخص ایشان شخص خمینی دهه ۶۰ نیست که حمایت میلیون‌ها ایرانی را پشت سر خود داشت، ثانیا نسل امروز نسل دهه ۶۰ نیست که با یک "یا حسین" به روی مین برود، ثالثاً حریف رو برو صدام نیست که با ده‌ها لشکر مکانیزه از مرز خوزستان حمله کند.

خامنه‌ای و دلقک روی صحنه (احمدی نژاد) و فرماندهان سبک مغز سپاهی اطراف او و از همه جلف تر پیر مرد خرف جنتی که ادعا می‌کند آمریکا از طریق عربستان سعودی یک میلیارد دلار برای سر نگونی رژیم به موسوی و کروبی داده فکر میکنند با چنین صحنه سازی و هل من مبارز طلبیدن میتوانند بر آن تقلب بزرگ سر پوش بگذارند و به خیال خام خود مردم را به بهانه حمله خارجی‌ پشت سر خود جمع کنند، و یا کمی‌ مشروعیت مردمی دست و پا کنند.

نه خیر آقای خامنه ایی،

ما دیپلمات‌های کمپین سفارت سبز که با زیر و بم اصول روابط بین الملل آشنا هستیم و می‌‌دانیم این سخنان فردا در تاریخ ثبت خواهد شد باید شما را از توهم بیرون آوریم. شما شخص خمینی نیستید. بسیاری از مراجع تقلید شما را حتی به عنوان مجتهد جامع الشرایط به رسمیت نمی‌‌شناسند. یک دست خط نشان دهید که آیت الله سیستانی شما را به عنوان مرجع تقلید می‌‌شناسد!

در خصوص به راه انداختن جنگی خارجی‌ جهت کسب مشروعیت مردمی، باید گفت شما بخوبی آگاه هستید که اگر امروز فشار سر نیزه بر داشته شود چند میلیون ایرانی‌، در خیابان‌ها فریاد خواهند زد ؛ "خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله." اجازه دهید به عنوان کارشناسان وزارت امور خارجه که هرگز حاضر نبودید به توصیه‌ها و نظرات کارشناسی آنها توجه کنید به شما گفته شود؛ حریف رو برو صدام نیست. مطمئن باشید هیچ سرباز خارجی‌ قدم به خاک پاک ایران نخواهد گذاشت. جنگی که شما و سفیهان اطراف شما می‌‌خواهند به ایران تحمیل کنند یک جنگ هوأیی و دریأیی خواهد بود. دوست دارید پایان این سناریو را جلو چشمان شما، احمدی نژاد، جنتی، احمد خاتمی، مصباح نعلین بوس و برادران لاریجانی ترسیم کنیم؟

تمامی مراکز هسته ایی که در طول بیش از ۲۰ سال با زدن از گلوی کودکان ایرانی و به قیمت فقیر ساختن این ملت و با کمک دلالانی مثل عبد الغدیر خان پاکستانی تنها به هدف حفظ رژیم خود بر پا ساخته اید نابود خواهد شد. پس از نابودی این مراکز تمامی قرار گاه‌های سپاه با آن همه رجز خوانی با خاک یک سان خواهد شد. و دست آخر فرماندهان ارشد سپاه و از جمله شخص جناب عالی‌ با فرو پاشی دستگاه به اصطلاح خودتان سپاه قدرتمند اسلامی به ونزولا و سوریه خواهید گریخت. سپاهیان میان پایه و دون پایه با پوشیدن لباس شخصی‌ از همین سپاه برائٔت خواهند جست.

ما دیپلمات هأی مستقل که از سر درد، نگران چنین جنگی هستیم، بر خود فرض دانستیم پیش از آنکه شما اجازه دهید این جنگ بر ایران تحمیل شود از راه رفته باز گردید، بخاطر نجات ایران و نجات خودتان از چنین جنگی جلوگیری کنید و اجازه دهید صندوق رای تکلیف را روشن کند. ما به وظیفه ملی‌ و میهنی خود عمل می‌‌کنیم و شما را از حلقه آن افراد بی‌ خرد بر حذر می‌‌داریم. شما می‌‌توانید گوش کنید و یا هواپیما را آماده سفر به ونزولا کنید.

دیپلمات‌های کمپین سفارت سبز


Read more