۱۳۹۰ خرداد ۲۷, جمعه

جنایات خمینی شهر، جنایتی کم نظیردر کشور ایران، زیر سایه سلطنت مطلقه ولی فقیه

بیش از سه دهه از انقلاب ایران که از روز اول بسرقت رفته است نگذشته است که دهشتناکترین جنایت در کشور به ظاهر اسلامی و امام زمان که تحت سیطره سلطنت مطلقه ولی فقیه ظالم است انجام گرفته است. در حکومت فقیه ظالمی که برای سرکوب ملت از برگزاری تشیع جنازه و مراسم ختم کسانی که بدست همین رژیم جلاد کشته شده اند جلوگیری می کند.

و برای خفه کردن صدای ملت خیابان های شهرها را از نیروی مسلح و پلیس و ساواکی بدتر از شاه پر می کند. و تمام اراذل و اوباشی که شستشوی مغزی شده اند با پول به جان ملت می اندازد. حکومت ولی فقیه آنچنان دستان جنایتکاران و اراذل و اوباشی همدست خود را باز گذاشته است که در روز روشن از شهرهای منتصب به خمینی شهر، وارد باغی شده و دست جمعی تمام مردان را دستگیر، حبس، و در بند می کنند و باهم به زنانی که شوهرانشان در بندند تجاوز می نمایند.

حکومتی سراتاسر فریب و ریا، که تا این حد همدست اراذل و اوباشی که کمترین کارشان تجاوز به مردم آن هم دست جمعی است گویای این مطلب است که این حکومت مخصوصا با صدور مجوز تجاوز ابتدا در زندانها، و بعد در جامعه نهایت چهره درنده خویی و جنایت آمیز خود را به ملت نشان می دهد. تا بی غیرتی و بی ناموسی ، بی تفاوتی در جامعه پراکنده شود و آنها با خیال آسوده بر گرده مردم سوار شوند و درخواست مردم تنها افزایش نگهبان برای دروازه های شهر و سایه بان بیشتر برای صفوف طولانی در مدخل شهر از ولی فقیه داشته باشند تا این حکومت با فراغ خاطر به چپاول مال و اموال و ناموس ملت بپردازد.

همین حکومت برای خفه کردن صدای اعتراض چند دانشجو، هزاران مامور و پلیس را بسیج می نماید تا در سرکوب آنان با بی رحمی تمام ، فجیعترین اعمال ضد بشری که در هیچ تاریخی از کشور ایران و حتی در جهان بانام دین و یک رهبر دینی دست به چنین اعمالی نزده است.

در سراتاسر بلاد جهان علی الخصوص در اروپا و آمریکا یا هر نقطه از جهان اگر چنین جنایت دهشتناکی انجام یافته بود حکومتی سرنگون می شد.

همانگونه که شاهد بودیم چند ماه پیش بدلیل خودسوزی یک نفر در تونس باعث انقلاب و سرنگونی حکومت بن علی شد.

اما چه شده است که در کشور آقا امام زمان با بودن هزاران مرجع و روحانی و ملت اسلامی ، چنین محو تماشای این جنایت عظیم شده اند که انگار آب از آب تکان نخورده است.

این سوالی که باید از ملت و مسئولین بی غیرت این نظام به تمام معنا، ظلم و خیانت پرسید که چه بلایی سر ملت آمده است و چه بلایی سر مراجع عظام آمده است که از دست زدن و سوت کشیدن و شادی چند جوان ، سینه چاک می کنند و وا اسلام سر میدهند اما از تجاوز 15 نفر از اراذل و اوباش به نوامیس ملت در شهر منتصب به خمینی شهر همان کسی که میخواست برای ملت آب و نان و معنویت بیاورد. اما چنین بلایی به جان مردم و حکومت افتاده است که هولناکترین جنایات تاریخ بشری در این کشور اتفاق می افتد اما صدایی بلند نمی شود و ملتی مبهوت ودر سکوت منتظرند شاید امام زمان ظهور کند.

آیت الله وحید خراسانی از نشان دادن چهره حضرت عباس گفتن بیضه اسلام بخطر افتاده و ما عاشورایی بپا کنیم و چه ها کنیم تا حکومت جرئت نکند چهره حضرت عباس را نشان دهد اما در مقابل کشتار ملت ، تجاوز به زندانیان، تجاوز دست جمعی اراذل و اوباش به نوامیس ملت در روز روشن آنهم دست جمعی در مقابل هم در یک مکان ، رگ غیرت هیچ مرجعی را تکان نداده و همه راضی به این همه جنایت و خیانت هستند.

اگر از آسمان سنگ و عذاب و آتش بر ما ملت ببارد بی جهت نیست که مستحق هستیم وگرنه پاشنه خانه مراجع را با حضور خود بدر آورده و از آنان که با پول همین ملت زندگی می کنند می خواستیم که در مقابل این همه خیانت و جنایت روز افزون تماشاگر نباشند و راضی و خشنود شب سر بر بالین نگذارند و حتی ظاهری هم که شده اعلامیه ای و حرفی بزنند.

بر هر ایرانی با غیرت، انسان، با شرف، که خوی انسانیت در او زنده است و هنوز امیدوار است که روزی فرا نرسد که این جنایت بر سر خواهر و دختر و زنان خودشان بیاید. جهت پیش گیری از چنین حوادث دلخراش و تکان دهنده ، شرم آور، که کافی بود حکومت ها به سقوط کشیده شوند. مباد که ملت ایران به تماشای چنین اعمالی بنشینند که فردا عذابی سخت نازل شود.

بر هرکس ، اعم از روزنامه نگار، خطباء، روحانیون، کارگران، معلمین، سیاسیون، انجمن های مشاغل مختلف در کشور، و همه اقشار جامعه لازم است که در کور کردن چشم این خیانت کاران که بنام دین ، دست اراذل و اوباش را باز گذاشته اند برای بر چیدن این حاکمیت سراسر دروغ و فریب اقدامی انجام دهد و ترس را کناری نهیم و مرگ با عزت و شرف را بپذیریم اما سازش با این حکومت مطلقه ظلم و فساد را کنار نهیم که آب از چشمه گل آلود است و این حکومت نیاز به یک جراحی بزرگ دارد.

از تمام گروههای فعال در مخالفت با این همه ظلم و ستم که بر ملت می رود درخواست می شود برای یکبار و همیشه دست در دست هم با یکدلی و یکزبانی جهت تغییر بنیادین این حکومت اصلاح ناپذیر اقدام نمایند که هر کس در این امر کوتاهی کند بداند شریک در جنایات این رژیم سراسر ظلم و تباهی است.

همانطور که اگر انسانی دست به کشتن کسی زد در همین سلطنت مطلقه فقیه قصاص می شود اکنون این حکومت ولی مطلقه فقیه ایران سالهای سال است دستانش به خون و شکنجه و ظلم آلوده شده است و اکنون هیچ راهی باقی نمانده است جز برکناری و تغییر ریشه ای این حکومت، و در این راستا می طلبد که همه یکصدا با هم تغییر اساسی را خواهان باشند و بیش از این انرژی خود و ملتی را به هدر ندهند.

امروز روزی است که حکومت ولی فقیه به پایان خود رسیده است و بیش از 32 سال است که هر روز جنایات هولناکی بر ملت ایران تحمیل نموده است. یکبار برای همیشه علیه این همه ظلم وستم قیام نموده و همگان از زمامداران نالایق و جنایتکار ایران بخواهیم به کنار روند و حاکمیت ملت را به خودشان بسپارند. کوتاهی در این امر مهم شریک شدن ما در ریختن خون عزیزانی است که این رژیم هر روز دست به آن می زند و بدانیم که با سازش با ظالمین دنیا و آخرت خود را تباه می نمائیم.

موسی یکبار مقابل فرعون قیام کرد و خداوند او را یاری کرد و حکومت فرعون را بر چید فرعونیان نشان داده اند که اصلاح ناپذیرند و هر فرصتی که بیابند بر جنایات خود می افزایند.

بار دیگر در پایان یاد آور می گردد جنایات عظیم خمینی شهر اصفهان فراموش نشود و جهت محکوم نمودن، عاملان اصلی این جنایت که حکومت فرعونی است نهایت سعی و تلاش خود را بنمائیم و این کربلای ایران را، که حرامیان و اشقیاء هر روز دست به چنین اعمالی وحشتناک و دلخراشی می زنند بگوش علماء رسانده تا فریاد مظلوم کسانی که به آنها تجاوز شده است را بگوش حکومت برسانند و چنین آسان از کنار آن نگذرند که دیر یا زود وابستگان آنها یا مردمی دیگر بدست این اراذل و اوباش گرفتار خواهند شد.

هر ایرانی با شرفی باید تصور کند این حادثه برای خود او پیش آمده است آیا سکوت و رضایت، فاتحه انسانیت در ایران نیست؟!!!!

احمد ملکی دیپلمات پیشین و عضو کمپین سفارت سبز

Read more