۱۳۹۳ مرداد ۲۴, جمعه

وخامت حال خامنه ای و تشدید فشارها برفعالان سیاسی درداخل و خارج ازکشور

بر اساس آخرین بولتن خبری محرمانه که جهت ملاحظه شخص خامنه ای از سوی مسئولین امنیتی و حفاظتی سپاه پاسداران تهیه گردیده است،ایام اخیر شبیه روزهای آخر جنگ هشت ساله توصیف و اقدام مشترک نهادهای امنیتی-نظامی جمهوری اسلامی جهت حفاظت از نظام ولی فقیه و عبور سالم ازین پیچ تاریخی را خواستار گردیده است.
اظهارات اخیر خامنه ای در نشست های مختلف از جمله در گردهمایی سفرا و مسئولین نمایندگیهای سیاسی و کنسولی وزارتحارجه،ما حصل این گزارش و مسائلی چون سرکوب و اختناق و فعال شدن نهادهای فشار و ناقضین حقوق بشر،علیه زندانیان و فعالان سیاسی در داخل و اتخاذ سیاست موازی و دوگانه ،همزمانی خشونت و تعامل یا دگم و سرسختی و انعطاف در سیاست خارجی از جمله این تدابیر بوده است.
شبیه دانستن ایام اخیر با روزهای آخر جنگ هشت ساله،مسئله قبول قطعنامه 598 از سوی خمینی در تیرماه 1367 و آغاز قتل عام زندانیان سیاسی از همین ماه و صدور فتوای قتل سلمان رشدی درین سال(1367) را تداعی میکند.با این فتوا، نظام مصمم شد که اگر با خاتمه جنگ ،بهانه لازم برای سرکوب مردم را از دست داده، فتوای مزبور که نوعی اعلام جنگ با بقیه دنیای متمدن بود،سیاست اختناق و تباهی را تا به آخر ادامه دهد.باین ترتیب ولی فقیه به جانشینان خود توصیه شرعی نمود ،هر وقت دیدید مردم طاقتشان بسر رسیده و در حال شورش و انقلابند ،علیرغم جنگ زرگری دائمی با آمریکا و اسرائیل،فورا یک جنگ دیگر با همسایگان یا هر کشور دیگری راه بیاندازید تا به بهانه آن،ملت سرکوب و اختناق پبروزشود.
خمینی قبل از فوت خود در خرداد 1368 فتوای مزبور را با فتوای تقّدم حفظ نظام بر همه احکام شرعی و از اوجب واجبات شمردن حفظ نظام،دور نمای خطرناکی را علیه مردم ترسیم و دست حاکمان را در ارتکاب هر جنایت و دنائتی باز گذاشت.اخبار واصله از منابع موّثق حاکی است ،که شخص خامنه ای نیز از نظر سلامتی در وضعیتی مشابه خمینی در سال1367 بسر می برد.حفاظت و مراقبت از صحت وی به 24 ساعت در شبانروز افزایش یافته و تیم پزشکی مجرب با اعلام وضعیت قرمز ،وضع سلامتی خامنه ای را با عالیترین و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی مستقر در بیت رهبری،تحت نظر دائمی دارند.
علیرغم این دقت ،توجه و مراقبت،نامبرده اخیرا و برای اولین بار اظهارات ضد و نقیضی را در بیانات خود خطاب به مدعوین بیت رهبری در خصوص مسائل و مذاکرات اتمی و روابط با آمریکا،اعلام داشته است.
باین ترتیب بنظر میرسد مطالب و موارد زیر در دستور کار و برنامه روز دستگاه حاکمه قرار گرفته است:
الف-تشدید اختناق و سرکوب که طلیعه آن با حمله نیروهای امنیتی به بند 350 زندان اوین و زندانهای دیگر و همچنین حمله به منازل مردم در تهران و شهرستانها و دستگیری تعدادی از فعالان سیاسی آغاز شده است.
ب-قتل خبرنگار هرانا در ترکیه حاکی از آن است که ،تروریست های رژیم در تدارک انجام قتل های زنجیره ای دیگری در داخل و خارج از کشور هستند.
پ-قتل های خاموش و پنهان همچون انفجار کپسول گاز و آتش زدن زندانها و کشتن تعدادی از زندانیان بیگناه،حذف دارو و درمان و مسائل رفاهی زندانیان،مسموم کردن زندانیان،ایجاد تصادفات عمدی برای زندانیان و خانواده آنان، وبلاگ نویسان،خبرنگاران و فعالان حقوق بشر
ت-با توجه به شکست هایی که علیرغم جنگ افروزی در غزه از طریق آتش بس اخیر و در پی تشکیل دولت اتحاد ملی در افغانستان و عراق نصیب حاکمیت گردیده و دست آن از آتش افروزی مشابه در عراق و افغانستان کوتاه گردیده،احتمالا در پی تدارک یک فتنه و آشوب دیگری در منطقه هستند.
ث-تشدید اقدامات و عملیات روانی علیه اتحاد مردم ایران و تلاش جهت ایجاد دو دستگی و نفاق و تعمیق اختلافات بین ایرانیان 
ج-تشدید مسائلی چون ترور شخصیت و سم پاشی علیه مبارزین داخل و خارج از طریق رسانه های وابسته یا مزدور رژیم
با توجه به مراتب فوق باستحضار هموطنان میرساند:
مقطع فعلی تا یک سال آینده ،یکی از سرنوشت سازترین ایام زندگی ما و رژیم اسلامی بعد از انقلاب 57 توصیف شده است.اتفاقاتی در شرف تکوین است،که هوشیاری و توجه بیشتر ما به مسائل کشورمان را می طلبد.
عدم تمرکز و مغشوش شدن مغز خامنه ای یعنی این که جمهوری اسلامی در یک دوره انتقالی سخت و بسیار مهم و سرنوشت سازی گام گذاشته است.
کلیت نظام در حال یک چالش بزرگ بسر میبرد.خامنه ای رهبر خود کامه و همه کاره نظام است.وی همچون مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان نیست که جسد وی را در حال گیاهی زنده نگهدارند،تا از پیچ تاریخی اندک مهم تری،برای رژیم ،چون سرو سامان دادن مجلس خبرگان به نفع رهبری،بسلامت عبور کنند. زندگی خامنه ای و سرنوشت وی به حیات و ممات نظام وابسته است. وی بارها گفته نمی خواهد بیت وخانواده اش بعد از وی به سرنوشت بیت خمینی و خانواده اش دچار شوند.
اینکه طی یک سال آینده بتواند فرزندش مجتبی را آیت الله عظمی و قابل رهبری نموده و به جانشینی خود بگمارد محال بنظر میرسد. اما وی و سپاه قدس و کسانیکه از طریق وی صاحب همه چیز شده اند،باین سادگی خامنه ای را از دست نمی دهند،در نتیجه بطور حتم دست به اقداماتی خواهند زد.
وظیفه ما درین مقطع این است که تا جائیکه می توانیم ،آگاهی رسانی کنیم.آگاهی ملی ،اولین اقدام جهت عبور از این رژیم است.باید مردم سانسور زده درون کشور، بدانند ،در اطرافشان چه می گذرد. آگاهی و اطلاع،اتحاد و همدلی ما ایرانیان ،پاشنه آشیل حاکمیت است.
ما چاره ای جز اتحاد و همدلی نداریم.مردم ایران چاره ای جز آگاهی ملی و اطلاع و فهم و درک وقایع و تشخیص درست از آنچه در صحنه می گذرد ،ندارند.باید همچون گذشته با گردهمایی ،تظاهرات ، مسئله حمله به زندانیان و سرکوب مردم را بگوش جهانیان و محافل حقوق بشر برسانیم.باید مراقب باشیم که رژیم دست به اقدام خطرناک و ابلهانه ای نزند که بخاطر خود کشی سیاسی خود ،ایران ما را نیز بر باد دهد.باید با دقتی ریاضی مسائل حول و حوش کشورمان را ارزیابی کنیم. باید در آماده باش قرمز جهت نجات ایران ازین بساط انیرانی بسر بریم. اقدام کنیم.حرکت کنیم.برای پشتیبانی از زندانیان سیاسی مبارزین و هموطنان و نجات کشور متحد شویم.برخیزیم.
کمپین سفارت سبز
دفتر مرکزی اسلو - نروژ
مرداد 1393-اوت 2014
Read more