۱۳۹۱ مهر ۳, دوشنبه

گزارش کمپین سفارت سبز در خصوص تحرکات اصولگرایان تندرو برای حفظ نظام همراه با اصلاح طلبان هم سو با هاشمی رفسنجانی


خلاصه تصمیمات مهم اخیر در بیت رهبری ، با شرکت مسئولین امنیتی، اطلاعاتی ،نظامی وابسته به طیف فوق    ، باستحضار میرسد:

 الف-طرح تحریم های جدید و آخرین قطعنامه سازمان انرژی اتمی،رهبری را بر آن داشته که بازی خرید زمان را تشدیدنماید.در نتیجه  جلیلی ماموریت یافته در  گفتگو با خانم اشتون در نشست فیمابین در ترکیه با  قانع ساختن وی و با وعده وعید ها 5 بعلاوه یک را مجاب نماید که صدور هر قطعنامه دیگری در شورای امنیت را ،به بعد از انتخابات آمریکا موکول نماید و چون غرب در گیر مسائل خود هست، با اغتنام ازین فرصت، باید در مورد برنامه ی هسته ای، از موضع قدرت رفتار نموده ،با سرعت باقی راه را طی، با حصول نهایی به نقطه بی باز گشت، بشرط پذیرش نظام در باشگاه این قدرت،چنین القا و تبلیغ نمود ،که استفاده از آن ،همانطور که قبلا هم بارها اعلام شده ،صورت نخواهد پذیرفت.

ب-با اطمینان خاطر باید گفت ،درین مقطع، هیچ حمله ای به ایران نخواهد شد. تمام مطالب مطروحه در غرب و اسرائیل تبلیغاتی است. باید ازین فرصت استفاده نموده، با ایجاد یک جو جنگی -روانی در داخل و خارج از کشور ،مردم را با نظام همراه نمود.علیرغم این اطمینان خاطر که  جنگی رخ نداده و حمله ای نخواهد شد، اما بعنوان پیشگیری از هر حادثه سوء و غیر مترقبه علیه نظام در صورت آغاز هر نوع جنگی، ستاد بحرانی تشکیل ،کشور با استفاده از تجربیات سپاه خاتم الانبیا ،به هشت منطقه تقسیم و تحت کنترل ستاد مشترک سپاه ،هم مسئله جنگ و هم شورش های شهری را مدیریت خواهد نمود. فرماندهان این مناطق هشت گانه کشور، از نسل دومی ها و نسل سومی های سپاه هستند که کاملا وفادار به رهبری بوده و از افراد مورد اعتماد بیت رهبری اند که هر نوع کودتایی را موکول به محال مینماید.

پ-یکی از علل عدم حمله به نظام ،بغیر از انتخابات پیش روی آمریکا و ادامه بحران اقتصادی اروپا ،انتقال جبهه جنگ رو در رو با دشمن، از ایران به سوریه است.با تمام توان باید از حکومت سوریه حمایت نمود.باید به کردهای ترکیه ،شیعیان و علویان در عراق ،لبنان و سوریه که در خط مقدم مبارزه با دشمن هستند، به هر مقدار لازم و بهر طریق ممکن،و کاملا محرمانه ، کمک نمود.

ت-قدرت نظام از روز اول در بر خورد تهاجمی، خواستن مطالبات و ایجاد حالت پاسخگویی ،شرمندگی ،انفعالی در دشمن بوده است.باید ازین موقعیتی که با ساختن این فیلم کذایی توهین به اسلام ،به نفع نظام حاصل شده، حداکثر استفاده را نمود.بایدندبه نموده ،پاسخگو باشند. التماس کنند که عمدی نبوده ،باید قضیه را داغ نگه داشت. تا تنور داغ است باید پخت، هیزمش را هم چند برابر کرد.گوشزد کردن این مسئله بطور روزانه و به هر بهانه، به رهبران جدید وابسته به غرب در منطقه، مخصوصا مصر، تشکیک برای راهی خواهد بود، که غرب پیش پایشان گذاشته است.

ث-فتنه جدید ( شورای ملی ایرانیان ) ضد انقلاب ،همان حرفهای قدیمی اتحاد محال این عناصر و وصل این اتحاد به داخل است. نظام موظف است برای خنثی کردن آن، همه جوانب امر را بررسی،اطلاعات لازم را بدست آورده ،اقدامات لازم را با اغتنام از تجربیات گذشته تشدید کند.باید دید به چه جایی وصل اند ؟ بودجه و امکاناتشان از کجاست ؟افراد کلیدی شان چه کسانی هستند؟باید کله گنده های ضد انقلاب را واداشت،  همانند سابق، با مطرح کردن مطالبات خود ،مانع تراشی یا سهم خواهی کنند.اصل قضیه باید لوث و سم پاشی رقیبان، تشویق شود.

با توجه به افشارگری که این کمپین از ماموریت محوله رهبر به هاشمی یار غارش در وحدت نیروها در داخل و ایجاد نفاق بین نیروهای مخالف در خارج در بیانیه قبلی بعمل آورد.اطاق فکر هاشمی_ولایتی بلافاصله فرزند هاشمی را بمرکز فراخواند، تا همزمان با دختر هاشمی، دستگیر و زندانی گردند، تا هاشمی قربانی و مظلوم جلوه داده شود.هاشمی تنها با این ترفند و جلب همدردی می تواند قربانیان متواری ،زندانی و شکنجه شده کودتای 88 را برای گذشت و فداکاری بخاطر حفظ نظام و قبول اتحاد با شکنجه گران خود دعوت به همکاری نماید.هاشمی نقش محلل بین نیروهای خودی رژیم را در داخل بازی می کند. ضمنا هدف بزرگتر وی ایجاد نفاق بیم نیروهای اپوزیسیون خارج از کشور است و باید خود را پاک و مطهر و قربانی نشان دهد، تا حرفش خریدار داشته ،اصلاح طلبان دولتی و غیر دولتی مقیم خارج را متحد نموده و در غایت امر بجان بقیه اپوزیسیون بیاندازد.

 با توجه بمراتب فوق ،درین مقطع از تاریخ حساس و سرنوشت ساز کشورمان، که خطر جنگ و تجزیه بعلت حاکمیت یک رژیم ضد ملی در ایران ، کشور را بیش از هر زمان دیگر تهدید می کند وظیفه ملی میهنی همه ما ایرانی ها هست که برای نجات کشور از دیکتاتوری مذهبی جانفشانی نموده بدون تعصب به حزب و گروه و جمعیت و نام و آوازه خود ،بشکل فراجناحی عمل نموده برای نجات کشور از دیکتاتوری مذهبی جانفشانی کنیم .این آخرین شانس و فرصت ماست،چند ماه دیگر که آبها از آسیاب گذشت، همین جهان متمدن غرب، با قرار گرفتن در مقابل عمل واقع شده ،ناگزیر از تن  دادن به یک رژیم اسلامی اتمی خواهد شد.اگر این فرصت از دست برود همه ما ها اعم از افراد شاخص و غیر شاخص ، مسئول هر نوع جنگ و پریشانی و تجزیه یا تبدیل وطنمان به یک کره شمالی دیگر خواهیم شد.


کمپین سفارت سبز
دفتر مرکزی-اسلو نروژ
بیست و پنجم سپتامبر 2012
چهارم مهر ماه 1391
Read more