۱۳۹۲ مهر ۱۵, دوشنبه

آقای روحانی ، منافع ملی ایران در چه و در کجاست ؟


پرسشی دارم از شما جناب آقای روحانی مقام عالی جمهور اسلامی ، بعنوان یک ایرانی در تبعید :
 آیا شما از معنی < منافع ملی > که در کتب روابط بین الملل آمده ، شناختی دارید ؟  یا اینکه منافع ملی از نظر شما همان مصلحت نظام مقدس اسلامی است؟
 شما مکرراً در مصاحبه های خود در ایران و آمریکا و... از منافع ملی مردم ایران صحبت می کنید و در کنار ان به پیشنهادات و سخنان رهبری جمهوری اسلامی اشاره دارید ، البته از کسی که از حمله به سفارت امریکا حمایت کرده و لقب امام برای خمینی انتخاب کرده و نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی بوده و حکم ریاست جمهوریش را با تنفیذ آقای خامنه ای قانونی کرده ، نه از رای اکثریتی مردم و با توصیه رهبری نظام به احمد جنتی در شورای نگهبان صلاحیتش تایید شده است دیگر انتظاری بیش از این نیست.... حال به شما عرض می کنم که پاسخ این پرسش ساده چیست جنا ب روحانی ؟
منافع ملی ایران سرمایه گذاری درساخت وتوسعه برنامه مشکوک هسته ای نیست .

منافع ملی ایران در غنی سازی اورانیوم با خلوص بالا نیست زمانی که هنوز نیروگاه های هسته ای که روسها قول اش را 10 سال پیش داده وساخته نشده است 
 منافع ملی ایران در این نیست که ماهیانه مبلغ هنگفتی از خزانه ملی به دانشمندان روسی داده شود وسپس روسها با کارت ایران در شورای امنیت  سازمان ملل با آن بازی کنند .
 بدانید منافع ملی ایران در رابطه نداشتن با کشورهای چون کانادا وامریکا نیست. 
منافع ملی ایران در این نیست که به شبکه های تروریستی در عراق ،لبنان ، افغانستان ،سوریه و... کمک مالی بشود.
منافع ملی ایران سرمایه گذاری در بی ثباتی منطقه و دخالت در امور داخلی های کشور های همسایه نیست. 
منافع ملی ایران در این نیست که به افراط گری اسلامی درعراق ،افغانستان ، سوریه، یمن ، لبنان و مصر دامن بزنید. 
منافع ملی ایران در این نیست که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و یا آذربایجان و روسیه در دریای خزر از نفت و گاز بیشتر سود ببرند و به خاطر سیاستهای بی خردانه شما در این ٣٥ سال ، ایران که خود از بنیانگذاران  سازمان اوپک بوده ، امروز جایگاه خود را باید بعداز عراق جنگ زده و عربستان ببیند. 
منافع ملی ایران شرکت کردن مستقیم در جنگ داخلی سوریه نیست که فردا آتش آن دامن ایران و ایرانی را بگیرد. 
منافع ملی ایران در برقراری تحریم های فلج کننده از سوی اتحادیه اروپا و امریکا نیست ، امروز تورم 40% و بیکاری 22% تولید ناخالصی -1.5 % و کمبود دارو و گندم گریبان گیر مملکتی شده است که تمامی دنیا حسرت داشتن منابع طبیعی آن رامی خورد .

 منافع ملی ایران در این نیست که نفت ایران به خاطر مدیریت نادرست دوستان شما  به یغما رود. 

منافع ملی ایران در این نیست که موشکهای شوروی سابق که در انبارهای روسیه مانده و درحال پوسیدن است را با مبلغ هنگفتی بخرید و بارنگ کردن آنها به نام خود ثبت کنید.       

نگویید دولت قبلی و سیاستهای آن باعث این مشکلات شده است ، زیرا همگان می دانند که شروع این مشکلات ازپیدایش نظام مقدس جمهوری اسلامی وهدایت آن به دست پر برکت اقای هاشمی رفسنجانی که روزگاری فرمانده کل قوا بود و اینک  ازحامیان اصلی شما می باشند ، آغاز گردید . 
بدانید منافع ملی ایران در این نیست که گذرنامه جمهوری اسلامی جهت مجوز ورود به سایر کشورهای جهان در مکان ١٦٧ جهانی جا داشته باشد .
 منافع ملی ایران و ایرانی در این نیست که نزدیک به ٦ میلیون تبعیدی ، پناهنده و آواره در جهان داشته باشید ... 
بگوید در این 35 سال چه کار مفیدی و تاثیر گذاری در راستای منافع ملی ایران در جامعه بین الملل برای سربلند ملت ایران انجام داده اید ؟ 

من به شما می گویم : کمک به گروه های تروریستی ، کمک به ترانزیت قاچاق مواد مخدر،فرارمغزها ازایران وداشتن پرونده سنگین نقض حقو ق بشر ، بی اعتبارکردن ملت ایران در سطح جامعه بین الملل و در نهایت آوردن فقر، بیکاری ، اعتیاد و فحشا و هزار زندانی سیاسی و عقیدتی درداخل کشور، ثمره عملکرد شما و سایر یاران بیت خامنه ای  در این سالها بوده است . 

ازطرف یک ایرانی در تبعید 
Read more