۱۳۹۲ آبان ۲۲, چهارشنبه

آیا دور جدید قتل های زنجیره ای آغاز شده است ؟

آقای نوری زاد روز دوشنبه در وبسایت خود نوشته است که به نظر او میان قتل صفدر رحمت‌آبادی معاون وزیر صنعت و معدن ایران که دو روز پیش ترور شد و اختلاف میان این وزارت خانه با شرکت های وابسته به سپاه پاسداران ارتباط وجود دارد.
این ادعا در حالی مطرح شده است که بلافاصله پس از قتل معاون امنیتی وزارت کشور ایران احتمال سیاسی بودن این قتل را رد کرد. محمود علوی وزیر اطلاعات ایران هم گفته است که با بازدید از محل حادثه و دیدن بررسی های اولیه به این نتیجه رسیده است که این قتل جنبه سیاسی نداشته است.
شایان ذکراست چند هفته پیش آقای محمد خاتمی نیزیک اشاره ای به شروع ترورها جدید کرده بود!
آقای نوری زاد به نقل از محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین ایران و حسن آخوندی وزیر مسکن جمهوری اسلامی نوشته است: « میان کشتی های بزرگ و بین المللی ازیک طرف، واسکله ها وبنادروادارات گمرکی ازطرف دیگر، یک ” اپراتور”هایی بعنوان واسط فعالیت می کنند که همه ی اینها متعلق به سپاه اند. 
حضور سپاه در مدیریت این شرکت های اپراتوری باعث شده کشتی های باربری راه آمده را بازگردند و خسارت نیز طلب کنند. دراین مدت (دردولت جدید) هرچه به سپاه گفته شده که ای برادران، اسم سپاه و شرکت ها وتأسیسات آن درلیست تحریم شدگان بین المللی است واسکله ای که باید با صد درصد ظرفیتش کارکند، اکنون با سیزده درصد ظرفیتش کارمی کند.لذا شما بیایید واجازه بدهید شرکت های دیگری بجای شما بنشینند تا کارهای متوقف وکم رمق رونق بگیرد. که البته برادران سخت مقاومت کرده اند و سربالا انداخته اند که: نه!
آقای خاتمی ادامه داد: وزارتخانه های ذیربط به دستگاه قضائی شکایت می برند و شخص رییس قوه قضائیه به جانبداری ازسپاه پای پیش می گذارد ورأی به تداوم حضور سپاه می دهد.
همین دوسه روزپیش – شاید چندساعت قبل از تروز آقای معاون – بطوراتفاقی ازیکی از شبکه های رادیویی خودمان شنیدم که: وزارت صنعت معدن وتجارت پروانه ی فعالیت دو شرکت را لغو کرده و به همه ی دفاترگمرکی بخشنامه کرده که ازاین پس این دوشرکت اجازه ی هیچ گونه فعالیتی ندارند. گوینده ی خبرادامه داد: چند تن ازنمایندگان مجلس به این تصمیم اعتراض کرده وخواستار فعالیت مجدد این دوشرکت شده اند. 
من – نوری زاد – شصتم خبردارشد که این دوشرکت حتماً متعلق به سپاه اند و نمایندگان سپاهی درمجلس به اشاره ی سپاه قیام وقعود کرده اند و یک نعره ای برآورده اند که: هی؟
وگرنه صدها شرکت دراین جهنمی که سرداران برای ما آراسته اند، هم ازهستی ساقط شده اند وهم ازمدارکاری بیرونشان انداخته اند وهم هست ونیستشان را بالا کشیده ومصادره کرده اند وکسی جرأت پرسیدن یک “چرا” نداشته وندارد.
 اکنون چه شده که صدای این بخشنامه درنیامده بدان اعتراض می شود وخبرآن نیزازرادیوی سردارضرغامی پخش می شود؟
نتیجه:
ترورآقای معاون نمی تواند به این قضایا بی ارتباط باشد. احتمالاً آقای نعمت زاده درجلسات داخلی خودشان محکم برانحلال شرکت های مزاحم سپاه اصرار ورزیده و برادران نیزاحتمالاً خواسته اند هم به اوهم به جناب روحانی بفهمانند که: بیرون کشیدن لقمه از دهان سرداران چه عواقبی می تواند داشته باشد. 





Read more