۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳, سه‌شنبه

فراخوان دانشجویان پلی تکنیک برای اعتراض به امنیتی شدن فضای دانشگاه ها در 25 اردیبهشت ماه

فراخوان دانشجویان پلی تکنیک برای اعتراض به امنیتی شدن فضای دانشگاه ها در 25 اردیبهشت ماه

بعد از انتشار بیانیه جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی، جمعی از دانشجویان سبز دانشگاه پلی تکنیک با صدور بیانیه ای اعلام نمودند که همزمان با حرکت اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران، آنها نیز دست به اعتراضی مشابه در روز 25 اردیبهشت ماه خواهند زد. پیش از این اعتراض صنفی دانشجویان امیرکبیر با استقبال قابل توجهی از دانشجویان مواجه گردیده بود. متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد.

به نام پروردگار آزادی

متاسفانه در ماههای اخیر جو عمومی دانشگاه پلی تکنیک هماندد بسیاری از دانشگاههای سراسر کشور بیش از هر زمان دیگری امنیتی تر شده است به طوری که مسئولین دانشگاه تحمل تجمعی کوچک در اعتراض به مسائل صنفی را نیاورده و پیش از آن با تهدیدهای مختلف سعی در ایجاد ارعاب در دانشجویان نموده وتلاش داشتند تا تجمعی در دانشگاه شکل نگیرد لکن دانشجویان شجاع دانشگاه وقعی به این تهدیدها ننهاده و در این تجمع شرکت نمودند.

ما جمعی از دانشجویان سبز دانشگاه امیرکبیر تهران ضمن تشکر از حضور دانشجویان این دانشگاه در تجمع صنفی اخیر از تمامی دانشجویان عزیز و اساتید بزرگوار این دانشگاه می خواهیم همراه با دانشجویان دانشگاه تهران در روز 25 اردیبهشت ماه سال جاری در اعتراض به امنیتی شدن بیش از پیش دانشگاه امیرکبیر کلیه کلاس های درسی خود را تعطیل و در سر کلاس های درس حضور نیابند .همچنین از تمامی فعالین دانشجویی دانشگاه پلی تکنیک و گروههای مختلف سبز دانشجویی این دانشگاه می خواهیم زمینه آگاه سازی و تبلیغات این روز را از همین لحظه آغاز نموده و با توسل به شبکه های اجتماعی انسانی و مجازی ، طرح های اعتراضی و ابتکاری خود را برای این روز اعلام دارند.

همچنین از دیگر دانشجویان سبز دیگر دانشگاههای سراسر کشور می خواهیم تا در اعتراض به وضعیت امنیتی ایجاد شده در کل دانشگاهها به این اعتراض پیوسته و ضمن سراسری نمودن این اعتراض ، اعتراض خود را به گوش مسئولین وقت برسانند. به امید آنکه 25 اردیبهشت ماه به یک اعتراض دسته جمعی دانشجویی در سراسر دانشگاهها تبدیل گردد.

سیزدهم اردیبهشت ماه
جمعی از دانشجویان سبز دانشگاه پلی تکنیک

Read more