۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

تقدیم به جان باختگان ۲۵ بهمن صانع ژاله و محمد مختاری

Read more

محمد مختاری، دومین شهید ٢۵ بهمن


محمد مختاری،  دومین شهید ٢۵ بهمن

جرس: درحالیکه رسانه های حکومتی همچنان در مورد جانباختگان حوادث ٢۵ بهمن به خبرسازی و قلب واقعیت می پردازند، هویت و جزئیات شهادت دومین شهید آن وقایع نیز منتشر شد.


به گزارش ارگان خبری فعالان حقوق بشر در ایران، محمد مختاری، یکی از مجروحین اعتراضات مردمی روز ۲۵ بهمن ماه در تهران است که گفته می شود بر اثر شدت جراحات وارده ظهر امروز سه شنبه، در بیمارستان فوت کرده است.


بر اساس گزارش این ارگان، محمد مختاری، فرزند اسماعیل و ۲۲ ساله، بر اثر شلیک مستقیم گلوله نیروهای امنیتی از سوی ناحیه "کتف" مضروب شده بود.


وی در خیابان رودکی(پنجاه متر مانده به خیابان توحید) و به ضرب گلولهٔ مستقیم ماموران موتور سوار نیروی انتظامی و به وسیلهٔ کلت کمری مجروح شد و حاضران در صحنه شدت جراحات وی را در حد مرگ نمی دانستند چرا که وی تا مدتی با پای خودش نیز حرکت می نموده است.


به نظر می رسد وی به علت عدم رسیدگی به موقع پزشکی جان باخته باشد چرا که براثر شلیک گلوله به کتفش خون زیادی از بدن وی خارج شده بود تاجایی که شاهدان عینی تمامی لباس های وی را غرق در خون توصیف نموده اند.


خبرگزاری امنیتی فارس و رسانه های همسو در این زمینه مدعی شده اند "عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین (سازمان مجاهدین خلق) روز گذشته تنی چند از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که ۲ تن از این هموطنانمان به شهادت رسیده و باقی به شدت زخمی شدند."


روز دوشنبه ٢۵ بهمن ماه، منابع حقوق بشری از وقوع یک درگیری در حوالی خیابان رودکی- توحید و کشته شدن یک تن و مجروحیت سه نفر خبر داده بود؛ که مشخص گردید محمد مختاری، یکی از مجروح شدگان این حادثه است که در بیمارستان فوت کرده است.

Read more

خشم دانشجویان دانشگاه هنر از دروغ پراکنی های رسانه های حکومتی درباره دانشجوی شهید

Read more

لباس شخص ها ی وابسته به ولی فقیه مسئول کشتن فرزندان ایران هستند.

Read more