۱۳۹۳ مهر ۱۰, پنجشنبه

ملت ایران در کنار ائتلاف جهانی علیه داعش و داعشیان

آنچه محمد جواد ظریف وزیرخارجه جمهوری اسلامی در پاسخ سئوالی مبنی بر اینکه در صورت عدم موفقیت تیم اتمی وی ،در مذاکرات اتمی ،افراطیون ،مجلس آتی را در دست گرفته و این فرصت طلائی ،بعنوان نرمش تیم حاضر در برابر غرب از بین می رود، بطور اشکار اعلام نمود، قرار بود به عنوان یک تعلیم و تاکتیک از سوی خامنه ای،بصورت محرمانه درمذاکرات خصوصی با اعضای 5 بعلاوه 1 در میان گذاشته شود. افشای ناخواسته و آشکارشدن این راز از سوی ظریف ،بشدت مورد اعتراض بیت رهبری قرارگرفته است.
استراتژی خامنه ای نشان دادن چهره ای چون ژانوس خدای دو چهره یونان باستان در مذاکرات اتمی بود و تیم ظریف چهره رحمانی این خدا و تیم کیهان شریعتمداری شامل امام جمعه ها و سخنگویان ریز و درشت سپاه و مجلس و بسیج و در مجموع نیروهای امنیتی نظامی چهره شیطانی این خدای دو چهره را ماموریت داشته است ،که در خصوص مذاکرات اتمی برای گول زدن و مجاب کردن 5 بعلاوه 1 با نظرات رژیم نشان بدهند.
با لو رفتن این ترفند و همزمانی آن با اتفاقاتی که در منطقه علیه داعش رخ داد ،فعل و انفعالات جدیدی را ،از سوی نظام ولی فقیه در پی داشته است:
الف-برای مظلوم نمایی و قربانی نشان دادن دولت روحانی و تیم ظریف ،برخی از شخصیت های معروف زندانی ،به تشدید مجازات محکوم و همزمان تعداد زیادی به زندانهایی که به اجرای احکام خشن همچون اعدام معروفند ،انتقال داده شدند. تا روند از رو بستن شمشیر ها ،علیه دولت روحانی از سوی اصولگرایان ،واقعی تر جلوه داده و لو رفتن ترفند اخذ امتیاز اتمی از سوی ظریف ،خنثی گردد.
ب- در نشست شورای امنیت رژیم در حضور رهبری،گزارشی مبنی بر خطرناک بودن ائتلاف اخیر علیه داعش درعراق و سوریه مطرح میشود .
با تاکید بر اینکه این ائتلاف آسمان منطقه را در اختیار گرفته ودر صورت خیزش مردم ایران هر لحظه می تواند علیه نظام بکار گرفته شود.در نتیجه باید سیاست النصر بالرعب رهبری با حدت و شدت بیشتری اعمال گردد.
ج- با توجه به حداقل رسیدن بودجه کمک های نظامی و مالی نظام به حزب الله لبنان وحکومت بشار اسد،بعلت تحریم ها و دور نمایی که در مذاکرات اتمی مبنی بر به بن بست رسیدن احتمالی این مذاکرات و در نتیجه ادامه تحریم ها نشان داده شد و همچنین مسئله سرکوب احتمالی داعش از سوی ائتلاف ضد آن،باید این احتمال داده شود که هم حزب الله و هم بشار اسد با برگ سوخته ای چون نظام بازی ننموده و آینده خود را با آینده نامعلوم نظام گره نزنند ،بلکه با جدایی از تهران و بازگشت به جهان عرب یعنی جائیکه بآن تعلق دارند این آینده را تضمین نمایند.
سفر مشاور رهبر و دبیر شورای امنیت رژیم به دمشق ،جهت مجاب کردن حزب الله و بشار اسد ،به ادامه کمک ها و پشتیبانی نظام از آنها ،حتی در صورت بن بست مذاکرات اتمی بوده است ،با تاکید بر اینکه با ترفندهایی که بکار بسته و تدارکاتی که دیده اند این مذاکرات به بن بست نمی رسد.
با توجه بمراتب فوق و بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته از سوی هواداران کمپین سفارت سبز،ملت ایران در کنار ائتلاف جهانی علیه داعش و داعشیان بوده و آنرا مقدمه ای برتشکیل یک اتحاد  دائمی جهانی علیه  نیروهایی چون داعش و رژیم ولی فقیه دانسته و از آن پشتیبانی می نماید.

کمپین سفارت سبز
دفتر مرکزی اسلو-نروژ
مهرماه 1393 اکتبر 2014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر