۱۳۹۲ بهمن ۱۹, شنبه

تردید رهبر جمهوری اسلامی به قولهای پنهانی آمریکا و غرب

تردید علی خامنه ای به قولهای داده شده مقامات آمریکائی در مذاکرات پنهانی با جمهوری اسلامی در خصوص تغییر رژیم در ایران ،
رهبر جمهوری اسلامی امروز در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش بار دیگر گفته آمریکا اگر بتواند "رژیم" ایران را عوض می کند.
علی خامنه‌ای از "ملت" خواسته مذاکرات و اظهارنظرهای "بی‌ادبانه" آمریکایی‌ها را زیر نظر داشته باشند تا "دشمنی دشمن، سوءنیت و دورویی" را به‌خوبی بشناسند.
او درباره مذاکرات جاری جمهوری اسلامی و غرب گفته است "مسئولان آمریکایی در جلسه‌های خصوصی با مسئولان و دیپلماتهای کشور ما یک‌جور حرف می‌زنند، به محض جدا شدن از آنها جور دیگر حرف می‌زنند."
به گفته وی ،آمریکایی‌ها در دیدارها تاکید می‌کنند که قصد "تغییر رژیم" ندارند. اما او این اظهارات را در اساس "دروغ" خواند و گفت "اگر بتوانند لحظه‌ای برای تغییر حکومت تردید نمی‌کنند، ثانیا، نمی‌توانند."
شایان ذکر است که بنابر صحبتهای مقامات ارشد دولت شیخ حسن روحانی ، وضعیت اقتصادی و اجتماعی ایران در شرایط سقوط است و لذا کمک آمریکا و دولتهای اروپای به جمهوری اسلامی در چنین شرایطی،می تواند از بروز هرج ومرج در ایران جلوگیری کند وحال آنگه سخنان امروز آقای خامنه ای در تضاد کامل با نظرات و تحلیل های مقامات ارشد دولت اعتدال و امید شیخ حسن روحانی و همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام است براساس تحلیل آنها ثبات ایران درشرایط امروز منطقه خاورمیانه به نفع جامعه جهانی خواهدبودومقامات آمریکائی واروپائی به این نکته توجه خاص داشته و درصدد کمک به حفظ ثبات و بقای جمهوری اسلامی درچهارچوب یک توافق موقت وتحمل برخی شرایط به آنها می باشد .
در همین راستا نیز آقای اوباما رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل به صراحت عنوان کرد که آمریکا هیچ برنامه ای برای تغییر رژیم در ایران ندارد و لذا در این شرایط فوق العاده که حکومت اسلامی با آن روبرو است جلوگیری ازانجام تحریم های جدید در کنگره آمریکا علیه جمهوری اسلامی در واقعه پیام حسنیت اوباما به خامنه ای بوده است .
البته علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی با سخنان امروز خود فقط قصد فرافکنی اقدامات اخیر آمریکا را دارد که در جهت ثبات و کمک به خارج شدن نظام از خطر سقوط بوده است .

کمپین سفارت سبز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر