۱۳۹۲ آبان ۱۰, جمعه

شورای ملی ایران و وظایف ما در قبال آن .

شورای ملی ایران در تاریخ هفتم وهشتم اردیبهشت ماه سالجاری در شهر پاریس فرانسه براساس فراخوان منشور صادره از سوی کمیته موقت هماهنگی و با حضور اعضاء مجمع موسس تشکیل گردید .
این شورا در اولین قدم در یک انتخابات مردمی مبادرت به انتخاب اعضاء دفتر سیاسی و شورای عالی نمود و سپس جناب آقای رضا پهلوی با اکثریت آرا بعنوان سخنگوی شورای ملی به دنیا معرفی گردید .
این حرکت مردمی اولین تشکیلات شکل گرفته در خارج از کشورمی باشد که دیدگاه و روند ساخت هرم قدرت از پایین به بالا و توجه به قدرت مردم در ساختار حاکمیت ، نقطه عطف آن می باشد .
از بدو پیدایش شورای ملی دشمنان آن در خارج و داخل کشور برای منهدم کردن و از حرکت انداختن آن با تمام توان وارد صحنه کارزار شدند و شوربختانه بدلیل عدم آشنای برخی از افراد پذیرفته شده در شورای عالی با انجام امور تشکیلاتی و سازمانی به جای آنکه یاورو همیار شورای ملی باشند با اقدامات خود در مسیرتخریب آن عمل نمودند .
شایان ذکر است : چه آنها که استعفا دادند و چه آنها که از این استعفاها خوشحال شدند ، چه آنهای که مجری تند و عصبانی جلسات شورای عالی بودند و چه آنها که نظم و شئونات جلسات را رعایت نکردند ، چه آنهای که شورای ملی را بدون در نظر گرفتن موارد سوء آن در کشور آلمان ثبت کردند و چه آنهای که دلیل قانع کننده ای برای تاخیر در ثبت آن در کشور فرانسه ارائه نکردند ، همه به یک اندازه در تضعیف شورای ملی خواسته یا ناخواسته سهیم هستند .
کمپین سفارت سبز براساس نقش تاریخی خود در این حرکت ملی از یاوران و دوستان شورای ملی می خواهد که ازاین نحوه برخورد و رفتارهای مخرب دست برداشته و برای تقویت شورای ملی با هم همکاری صادقانه ای را آغاز نمایید .
در این چند ماه باقی مانده تا برگزاری دومین مجمع موسس شورای ملی از تمام اعضای شورای عالی و دفتر سیاسی خواستاریم که برای شکست اقدامات حکومت اسلامی ، اتحاد خود را حفظ کرده و از برخوردهای لفظی و بی حاصل و همچنین استعفاهای بی ارزش خودداری کنید زیرا این رفتارها فقط جمهوری اسلامی و عوامل آن را شاد خواهد کرد .
چنانچه امروز خواهان این هستیم که کشورمان را از بحرانهای آینده نجات دهیم باید شورای ملی ایران با اقتدار در عرصه داخلی و بین المللی حضوری فعال داشته باشد و این مهم با کمک تمام ایران دوستان و با توجه به داشتن سخنگوی این چنین توانمند امکان پذیر است . هموطنان در داخل کشور بهر نحو ممکن یکدل و یکپارچه رژیم اسلامی را با انواع و اقسام اقدامات مبارزاتی خود به چالش کشیده و روزی نیست که در گوشه ای از کشورعلم مبارزه زمین گذاشته شود.
همانگونه که دیدیم آقای محمد نوری زاد در سالگرد شهادت ستار بهشتی در کنار مادران داغدار ،رژیم جمهوری اسلامی را به چالش کشید و صدای انساندوستانه او با حضور در جمع مادران فرزند کشته، پیامی رسا به سازمان های حقوق بشری و جهان بود. روی میز گذاشتن پرونده حقوق بشر رژیم اسلامی در کنار پرونده اتمی ،پاشنه آشیل این رژیم است .این پیام از داخل را در یابیم و بدان عمل نماییم .ما نیزباید متحد یکپارچه در افشاگری های نقض حقوق بشرو اعدام های جمعی توسط این رژیم قرون وسطایی همچون هموطنان داخل کشور عمل نمایم.
کمپین سفارت سبز از بدو تاسیس خود تاکنون همیشه بر اتحاد همه نیروهای ضد استبداد وضد دیکتاتوری تاکید نموده و برای عملی ساختن منشور شورای ملی ایران در حاکمیت دمکراتیک فردای ایران لحظه ای از پای نخواهد نشست و تا آخرین نفس در کنار همه آزادیخوهان به مبارزه ادامه داده و تا روزی که خون انسانی بدست انسان دیگری بر زمین می ریزد در دفاع از جان و کرامت انسانها دستان همه میهن دوستان و ایرانیان عزیز را می فشارد و تا تحقق این آرزوی همه آزادیخواهان و ایرانیان عزیز در مسیر بسوی این هدف والا از حرکت باز نخواهد ماند. 

دفتر مرکزی اسلو- 
نروژ
دوم نوامبر 2013 برابربا 
11 آبانماه 1392

۱ نظر:

  1. شاد و پیروز باشید. تا سپیده دم راه کوتاهیست

    شری الوندیان

    پاسخحذف